Tüm PS3 Modelleri Kırdırma - Versiyon Düşürme - Baskı Önizleme

+- (http://myroseelektronik.com)
+-- Forum: PS3, PS4, PS Vita ve PSP (/forum-ps3-ps4-ps-vita-ve-psp)
+--- Forum: PS3 Kırma | Versiyon Düşürme | Kırdırma (/forum-ps3-kirma-versiyon-dusurme-kirdirma)
+--- Konu Başlığı: Tüm PS3 Modelleri Kırdırma - Versiyon Düşürme (/konu-tum-ps3-modelleri-kirdirma-versiyon-dusurme.html)

1 2 3 4 5


Tüm PS3 Modelleri Kırdırma - Versiyon Düşürme - Kadir - 18-02-2012 18:20

PS3 kırdırma, kırma ve versiyon düşürme işlemi İstanbul'un Bakırköy ilçesinde bulunan dükkanımızda yapılmaktadır.

Yapılan işlem son derece riskli bir işlemdir.Bu nedenle yapılan işlem tamamen garantilidir. Lehimleme yapılmadan yapıyor ve işlem süresi 45 dakika sizlerin önünde yapılmaktadır. Yoğunluktan dolayı bu süre biraz uzayabilmektedir.



PlayStation 3 downgrade, kırma, kırdırma işlemi fiyatı sadece;

70 TL + 5 adet sizlerin seçeceği oyun da hediye!

Not : İşlem garantilidir... PS3'ünüze kırma işlemi yapıldıktan sonra brick riskini(arıza modu) ortadan kaldırıyoruz. Piyasada PS3 kırdırma işlemi yapıldıktan sonra çok fazla sayıda brick PS3'ler bulunmakta. Kırma işlemi yaptırmadan önce lütfen yorumları okuyun ve iyice araştırın.

PS3 kırdırma işlemi yaptırdıktan sonra dilerseniz yeniden versiyon update bile yapabilirsiniz. İstediğiniz versiyonu yükleyebilir, online oynama ayrıcalığını yaşabilirsiniz. PS3 kırma işlemini Myrose Elektroni̇k olarak uzman hizmet ve kalite anlayışımızla sizler için sorunsuz olarak yapmaktayız...

Garanti vermeyen yerlere, deneyimi ve profesyonel olmayan kişilere bu işlemi yaptırmanız PS3'ünüzün çalışmasına son verebilir...

PS3 kırdırma işlemini yaptıran bazı kullanıcılarımızın yaptığı yorumları paylaşmak istedik, aşağıda bulabilirsiniz.

ps3_cech.jpg

563004453_104.jpg



Cvp: 4.10, 4.00 3.73 ,3.66 3.60,3.56 olan PS3 tüm versiyonlarını Downgrade garantili - crazyps3 - 21-02-2012 17:52

Abi telden sizi aramıştım çok ilgilendiniz bu kadar ilgi beklemiyodum Gülümseme teşekkür ederim perşembe günü getiricem abi makinayı


Cvp: 4.10, 4.00 3.73 ,3.66 3.60,3.56 olan PS3 tüm versiyonlarını Downgrade garantili - Kadir - 22-02-2012 15:18

rica ederim abicim ben tşk ederim.


Cvp: 4.10, 4.00 3.73 ,3.66 3.60,3.56 PS3 tüm versiyonlarını Downgrade garantili - harun - 26-02-2012 15:43

Ben internet den buldum sizi insan internetden bulunca biraz güven de şüphe edebiliyo ama dükkanınıza gelince tüm şüphelerimi ortadan kaldırdınız.İkinizede çok teşekkür ederim cuma günü bende yanınıza gelmiştim oğlumla çok ilgili ve alakalıydınız ayrıca güler yüzlü insanlarsınız bütün sorularıma sıkılmadan üşünmeden güler yüzlülüğünüzü kaybetmeden tek tek cevap verdiniz çok yoğun olmanıza rağmen,çok teşekkür ederim


Cvp: 4.10, 4.00 3.73 ,3.66 3.60,3.56 PS3 tüm versiyonlarını Downgrade garantili - Kadir - 27-02-2012 11:37

(26-02-2012 15:43)harun Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Ben internet den buldum sizi insan internetden bulunca biraz güven de şüphe edebiliyo ama dükkanınıza gelince tüm şüphelerimi ortadan kaldırdınız.İkinizede çok teşekkür ederim cuma günü bende yanınıza gelmiştim oğlumla çok ilgili ve alakalıydınız ayrıca güler yüzlü insanlarsınız bütün sorularıma sıkılmadan üşünmeden güler yüzlülüğünüzü kaybetmeden tek tek cevap verdiniz çok yoğun olmanıza rağmen,çok teşekkür ederim


Bizi Tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz müşterilerimizin memnuniyeti bizler için çok önemlidir.


Cvp: 4.11,4.10,4.00,3.66,3.60,3.56 ps3 versiyon düşürme downgrade yapılır bakırköy - leonhartortoise - 09-04-2012 22:47

benim playstation3 üm slim kasa ve alttaki kodu 1b , versiyonu da 3,55 ila 3,71 arası bir şey bu cihazı downgrade yapabilir misiniz? saat kaçla kaç arası getirmeliyim cumartesi pazar da açık mısınız?


Cvp: 4.11,4.10,4.00,3.66,3.60,3.56 ps3 versiyon düşürme downgrade yapılır bakırköy - Kadir - 10-04-2012 18:47

(09-04-2012 22:47)leonhartortoise Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  benim playstation3 üm slim kasa ve alttaki kodu 1b , versiyonu da 3,55 ila 3,71 arası bir şey bu cihazı downgrade yapabilir misiniz? saat kaçla kaç arası getirmeliyim cumartesi pazar da açık mısınız?

1B - 1C - 1D Şuan için malesefki kırılmıyor yani downgrande işlemi yapılmıyor yapıldığı zaman sitemizde açıklanıcaktır...


Cvp: 4.11,4.10,4.00,3.66,3.60,3.56 ps3 versiyon düşürme downgrade yapılır bakırköy - adanakof - 03-02-2013 19:54

Ps3 Süper slim Kırdırabiliriyor mu ?.


Cvp: 4.11,4.10,4.00,3.66,3.60,3.56 ps3 versiyon düşürme downgrade yapılır bakırköy - Kadir - 04-02-2013 20:03

(03-02-2013 19:54)adanakof Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Ps3 Süper slim Kırdırabiliriyor mu ?.

Ps3 süper slim downgrade işlemi mart ayı başı gibi başlıyacaktır...


Cvp: 4.11,4.10,4.00,3.66,3.60,3.56 ps3 versiyon düşürme downgrade yapılır bakırköy - adanakof - 23-02-2013 21:30

Ps3 Kırdıgımız Zaman Orjinal Dvd takarak çalıstırabilirmi ?